.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
1440‬ آموزشگاه مازندران به سيستم فناوري اطلاعات مجهز مي‌شوند

رئيس گروه فناوري اطلاعات سازمان آموزش و پرورش مازندران گفت : تا پايان برنامه چهارم توسعه ، يك هزار و ‪ ۴۴۰‬آموزشگاه به سيستم ‪ it‬مجهز مي‌شوند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ايرنا، ايرج ديني روز پنج شنبه افزود : ايجاد شبكه استاني و دسترسي به منابع الكترونيك از اهداف اجراي اين طرح است.

وي ادامه داد : طي ‪ ۲‬سال گذشته ‪ ۷‬هزار و ‪ ۱۰۰‬دستگاه رايانه در آموزشگاه‌هاي استان توزيع شده است و در اين مدت ‪ ۹۲۵‬مدرسه در مازندران به شبكه داخلي آموزش و پرورش استان متصل شده اند.

ديني افزود:تاكنون ‪ ۱۰۰‬مدرسه در مازندران ازاينترنت پر سرعت برخوردار شده‌اند .

وي يادآور شد : دستيابي به فرصت‌هاي برابر آموزشي ، افزايش گسترده دسترسي مخاطبان به اطلاعات ، به روزرساني آموزش و پرورش در جامعه اطلاعاتي ، ارائه خدمات از راه دور و گسترش فرهنگ استفاده از شبكه جهاني اينترنت ، هدف عمده بهره مندي مدارس از شبكه ‪ it‬است .

وي خاطرنشان كرد : اولين مركز اطلاع رساني و ديجيتالي كتابخانه مركزي مدارس مازندران در ساري گشايش يافته است.

ديني از تحقق شعار دولت الكترونيك در آموزش و پرورش استان خبر داد و گفت : با اجراي طرح اتوماسيون اداري ، تمامي مكاتبات در اين سازمان از طريق رايانه انجام مي‌گيرد كه با اين روش خدمات رساني به مراجعان تسهيل شده است.

وي اضافه كرد : چهار مدرسه هوشمند در مقطع راهنمايي تحصيلي و متوسطه و مركز پژوهش و تحقيق الكترونيكي براي استفاده فرهنگيان و دانش آموزان شهرهاي ساري و تنكابن و مركز آزمون الكترونيكي مهارت‌هاي هفت گانه ‪icdl‬ در ساري راه اندازي شد



استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.111 seconds.